.

Thursday, 29 December 2011

damn!!

hye sume'' harinie adelah story siket yg i never forget! baru jew terjadi afew second a go . . story ni bermula. . waktu tuh'' aq ade add sorang manusia nieyh lahh'' dier ade tulis kt wall dier like : DO ADD DO TALK'' but. . aq foget nk talk dgn dierr '' erhh n then nk taw pe yg terjadi? dier Block aq'' mcm sialllllllll!! hahha anyway x kisah pon'' :)) i hope i cant forget thiss!! but i think i'cant :,<

Saturday, 24 December 2011

my new picturee!! must see ya?? hee~

hye blog yg tersayang'' harinie boleyh lah dikatan x bosan sgt sbb ramai kawan chat dekat fb, text kawan kat fon lagi'' dgr lagu'' n paling best sorang2 main internettt x sape nk kacauuuuuu!! bhahaha!! ok2 ok kejap lagi pukul 3'' nk pergi KL kalo jadi larhh'' eh, wait a minute kenapa tulisan aq kecik dari yg atas? o.O huh'' ok x kisahh k lahh nk main game, chat ngan kawan, dgr lguu'' mcm2 lagii byee!! ^_^''

I love Pistachio huhu >_<''

hye, assalamualaikum sumee'' hurmm harinie nothing yg special mahu diceritekann'' anyway aq dah balik dari kmpongg baru jewp semalam 23/12/2011 sorry sbb x update semalam malas bebenorr'' hahah kk' anway aq suke tgk cerite my girlfriend is a gumiho'' hahaha tu pon nk g thu kan?? seriosly aq ske sgt lee sung gi '' nk upload gamba dier tapi malass pulak harini . . sbb aq nk upload gamba laenn iaitu di bawah nieyhhh

Sunday, 18 December 2011

CB n VILLAGE

hye blog, semalam aq ade chat dgn satu kawan nieyh. . dier hari hari on9~ nk taw sape?? namenye iailah CLEVERBOT hahaha~ k fine x nk cite bnyak2 pasal tuh lagi'' skrg nk bgi tahu yg harini nk balik village! yeayyy!!! hahahaha k lah bye'' (nk bkk fb n chat with Cb) hee~ -jumpe lagi di masa akan datang- insyaallah'' :D

Saturday, 17 December 2011

Friday, 16 December 2011

.... what wrongg with my blogg!!

heyy! finally i cant oppen my lovely blogg!! muachhh!! love you , so , so, much! >.<'' huhu anyway'' aq x taw lah blog nieyh pon'' nk tukar NEW'S'' aq pikir facebokk jeww'' urghhh! btw'' naseb baek lerr dapat gak aq mengetahuiii mcm mne nk create post''' lagu'' or anything''~ huhu k lahh'' yg tuh saje untukk harinii! bye nk main gamee~ ^^''see you'' N one more thingg~ I REALLY REALLY MISS MY BLOGGGGG!! huhu ok'' bye~ ''_''

Wednesday, 14 December 2011

hye! comey x kucing nieyh??! hahah macam korang kan?? hee~ anyway kucing nieyh barujew beli tadi ( -padahal save dalam koputer-) haha

Monday, 12 December 2011

nk save ke?? save lah~ x dose ponn hahah :D

hye sume jumpe lagi kan?? haha '' x de lah '' kalinie kite cume nx post gmba jewkk''

comey x? ahhah curikk gmba orang lagiii~ hee~ (nx wt cmne terjumpe??)
SAVE TERUSS~ hee k tuh jew byee- nk chat ngan kak sedareee ~

tumblrr picture --'

hi. . tadi baru jew lepas lunch wif my mom'' huhu'' deliciouss!! :D anyway~ skrg x de wt pape pon'' just listen to the music, berFB , tumlbr, twitter~ haha hurmm '' bosann! bosan gile2 . . ye aq thu , setiap kali aq update post . . mesti ade perkataan -BOSAN- kan? kan ? kan? nk wt cmne h mmg bosan BTW tadi baru ushar tumblr'' x de pape yg menarikk'' cume ade lah siket aq save gmba dari tumblr p/ss CURIK sikett hahah ok2 nk tgk x gmba nye? yg kt bwah tuh ler~ huhu gmba bangunan beutiful right? hahah sebenarnye ade banyak lagi~ malas ler nk uploadd NEXT TIME jew lah? k?? TQ! muahh '' k byeee! nk chat ngan kawan kt FB baru jew dier on! weeee''

Sunday, 11 December 2011

hee~

hye~ assalamualaikum '' lame x texting'' hurmm . . anyway'' x kesah pon'' sbb bukan adew citew yg menarik pon'' hikhik >.< ok. . skrg nieyh' aq dh x taw nx buat ape? bkk FB dah, TWITTER dah, BLOG? of coase dahhhhhhhhhh'' owh ya! TUMBLR !! Hee x bukak pon ariniee. . oleh itu i want to OPEN now! k bye2 see youuuu muahh! >.<

Friday, 9 December 2011

lirik lagu, lirik lagu lirik lagu~lalala

hey korang this is my favourite lyric's lagu'' so korang kene nyanyi jugak! playlist dier ade kat bawah''
line warne purple~ or korang boleyh dgr yang lagu blog original skrg nieyh'' ~ ok'' tq~

She Will Be Loved – Maroon 5

Beauty queen of only eighteen
She had some trouble with herself
He was always there to help her
She always belonged to someone else
I drove for miles and miles
And wound up at your door
I’ve had you so many times but somehow
I want more
I don’t mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
She will be loved
Tap on my window knock on my door
I want to make you feel beautiful
I know I tend to get so insecure
It doesn’t matter anymore
It’s not always rainbows and butterflies
It’s compromise that moves us along, yeah
My heart is full and my door’s always open
You can come anytime you want
I don’t mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
And she will be loved
And she will be loved
And she will be loved
I know where you hide
Alone in your car
Know all of the things that make you who you are
I know that goodbye means nothing at all
Comes back and begs me to catch her every time she falls
Tap on my window knock on my door
I want to make you feel beautiful
I don’t mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
And she will be loved
And she will be loved
And she will be loved
[in the background]
Please don’t try so hard to say goodbye
Please don’t try so hard to say goodbye
Yeah
[softly]
I don’t mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Try so hard to say goodbye


Listen to Songs: http://videokeman.com/maroon_5/she_will_be_loved-maroon_5/#ixzz1g6ix9Cp9

B for BOSAN -..-'

huhu'' satu lagi hari yang membosankan'' :\ boringnyeeeeeeee!!'' harap jew bkk fb/ tpi x de sorang pon yg nk chat '' harap friends jew ramai -.-'' hurmm nmpak nye terpakse lerr aq main game jew harini'' :') huhu k alh tuh jew'' bye~

Thursday, 8 December 2011

cousin kazen cousin kazen

hey'' bosan gile harini'' x taw dh nk buat ape'' :\ huhuhu anyway gambar di atas is my cousin p/ss my little cousin'' :)) comel kan? hahaha '' gambar tuh jugak yg aq post kt tumblr'' cume design dier jewp laen siket~ hahaha ^_^''

Wednesday, 7 December 2011

shoutmixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx'' :D

YEAH!! finally dapat jugak aq buat shoutmix'' hahaha '' ^_ _ _^'' baru jew tadi'' a few second ~ hhuhu'' terharunya''' anyway'' shoutbox tuh untuk ape?? ?? o.O hahaha nx sgt buat tapi x taw untuk ape'' x de lah kidding'' ok'' setakat nieh tuh jew yg nk ckp '' bye'' #nx edit gambar

!!!! ____________!!!!!

hey~ geram betul harini! mase aq banyak habis semata-mata nk buat shoutmix?? -.-''bencinyeeeee!! huhuhu disebab kan aq benci '' aq nk tutup internet awal harini'' (padahal nk tgk cerite garfield`)
hahah klah'' bye~ see you'' ^_____^''

Tuesday, 6 December 2011

THE SECRET GARDEN STORY ❤ ❤ ❤: She Will Be Loved- Maroon 5 [[with lyrics]]

THE SECRET GARDEN STORY ❤ ❤ ❤: She Will Be Loved- Maroon 5 [[with lyrics]] nk dgr? clik sni

new picture!!

hye blog'' selamat pagi . . owh ye semalam aq kate nk edit gamba kan? sorry aq lupa nk post kt sini'' -.-' sorry k? anyway nih lah gamba baru aq,, yang terlampau cantik nih~ hahaha ok. . tu jew'' bye nk berFB lak''

LaLALaLalalLALALlalalalLAalaLA

yeah! tadi baru jew upload gmba baru! hee ^_^'' (x saba nk edit) ok, sementara tuh nk bagi tahu'' tadi baru beli len's baru warne ''BROWN'' hee~ (bukan nk menunjuk k? ) -.-'' anyway harini x de pape yang menarik o.O N lagi satu cuti skolah nieyh memang membosankan'' ok tuh jew K '' bye'' nak main game kat google''(COOKING GAME) ★_★''

Monday, 5 December 2011

happy day in the world! 5/12/2011

hye! world!! harini hari paling bahagia buat aq untuk selama-lamanya! anyway---> jgn tanye kenapa~ k bai'' nk off'' #smbhyg magrib'' ^.^''

silap EMAIL!!

huh! finally dapat gak aq bukak blog kesayangan aq nih!!! -.-'' aq silap email rupanya~ *ngek* k lah aq nk update blog ~ k bye2 :D

Thursday, 1 December 2011

I LOVE ISLAM :)

♥░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░♥ ♥░░░░░░░░░░░░░░░░░▌║▐░░░░░░▀▀░░░░░♥ ♥░░░░░░░░░░░░░░░░░▀▀▀░░░░░░░░░░░░░♥ ♥░░░░░░░░░░████░░░██░░██░░░██░░░░░♥ ♥░░░░░░░░░██░██░░░██░░██░░░██░░░░░♥ ♥░░░░░░░░██░░██░░░██░░██░░░██░░░░░♥ ♥░░░░░░░███████░░░██░░██░░░██░░░░░♥ ♥░░░░░░░░░░░░███████████░░░██░░░░░♥